
אווטר: מכופף האוויר האחרון | Avatar: The Last Airbender
אני צופה בסדרה אווטר ואני נהנה מאוד. זאת סדרה מצויירת ואפשר לחשוב שהיא ילדותית לפי ההומור שיש שם ושהאלימות והמיניות לא בוטים או מפורטים, אבל
קראת עד הסוף… קול!
אם נהנת, אשמח לקבל ממך תגובה כאן למטה

אני צופה בסדרה אווטר ואני נהנה מאוד. זאת סדרה מצויירת ואפשר לחשוב שהיא ילדותית לפי ההומור שיש שם ושהאלימות והמיניות לא בוטים או מפורטים, אבל

״אני תהליך״ – למה לראות את עצמנו כתהליך ולא כקבוע זה קריטי לאיכות החיים שלנו? קבוע שרואה פגמים במראה, הוא מתחלחל וסולד מעצמו. תהליך שרואה

חלק משמעותי מחיי לא היתה לי סבלנות. רציתי שדברים יקרו עכשיו, והייתי מתייאש מהר. יחד עם זה, גם כשראיתי מישהו שמצליח לו, במיוחד אמנים שיוצרים