
ביביסטים
אני חושב שאני מתחיל להבין את הפער בין ביביסטים לבין מי שלא ביביסט. יש אנשים ״שישחקו את המשחק״ כדי להשיג את המטרות שלהם. ויש אנשים
קראת עד הסוף… קול!
אם נהנת, אשמח לקבל ממך תגובה כאן למטה

אני חושב שאני מתחיל להבין את הפער בין ביביסטים לבין מי שלא ביביסט. יש אנשים ״שישחקו את המשחק״ כדי להשיג את המטרות שלהם. ויש אנשים

כדי לתת למערכת העיכול לנוח, לאפשר לה לנקות שאריות שהופכות לרעלים, ולהרגיש קלים וחיוניים – אני ממליץ ״לצום בין ארוחות״ או המונח המקובל – Intermittent

״אני יודע שהכל אהבה… אז למה לפעמים נראה שיש מעשים שהם בכלל לא אוהבים?״ שאלתי את עצמי. ״בגלל הקונטקסט״, עצמי ענה לי. ״זה דומה למצב